Outfit

by - środa, maja 14, 2014

Siemga!
Jak Wam tydzień mija? 
Mnie O.K. W poniedziałek byłam tylko w szkole, bo musiałam napisac kartkówkę z matmy. A w wtorek i dzisiaj nie poszłam, ponieważ u mnie są goście z Niemiec i chcę z nimi spędzic czas, bo rzadko się z nimi widzę.
Ale niestety jutro już muszę iść do szkoły, bo oni już jadą do Niemiec :( A jutro będę pisać sprawdzian z biologii i kartkowkę z historii. Nie wiem czy dam radę..
Przed wczoraj byłam w galerii i kupiłam spodnie baggy i shorty w  H&M.
Wczoraj zamówiłam 3 bluzki z SHEINSIDE. Uhuhu nie mogę się doczekać kiedy przyjdą.
Outfit:
T-shirt - Cubus
spódniczka - H&M
buty- Converse
okulary - C&A

Miłego wieczoru! Papa
Vivi

You May Also Like

1 komentarze

Dziękuję za miłe komentarze. Jeśli zostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę :)