Children's Day

by - niedziela, czerwca 01, 2014

HiYa!
Przepraszam, że dawano nie dodałam wpisu. Ale nie miałam czasu.
Co u Was słychać? Jak Wam mija dzien dziecka?
U mnie wszystko OK. Wczoraj na dzien dziecka byłam w Poznaniu na Malcie w Zoo z rodzcicami i rodzenstwem. Supeeer było. Fajnie tak raz na jakis czas wypaść z rodzinką do jakiegoś fajnego miejsca i spedzic z nimi czas. Chociaz pod koniec już miałam brata dość. Pojechaliśmy jeszcze do IKEI i kupiłam lusterko hehe.





W środe, czwartek i piątek byłam na wycieczce szkolnej w Trójmiescie, a w piątek pojechalismy do Malborku. Bardzo fajnie było. Chociaż w czwartek wieczorem nie zabradzo. Ale taamm..Przez dwa dni było cholernie zimnooo. Ledwo 12 stopni było. 
Właśnie jak byłam na wycieczce to do mojego domu przywieźli te bluzki z SHEINSIDE . Śliczne są. W następnym poscie pokaze Wam je. 

Miłego wiczoru;*! Narka  

 Vivi
 

You May Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajne zdjecia :)
    Zapraszam do siebie :) Mogłabyś poklikać w banery po prawej ?:) Odwdzięczę się :)
    http://ulicee-przeklete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, ja też lubię czasami spędzić czas z rodziną ;) Widać, że udana wycieczka ;*

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze. Jeśli zostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę :)