Lack of time...

by - sobota, października 11, 2014




Hejcia! Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem, ale tematyka jest bardzo mi bliska.



Ostatnio nie mam czasu.  Tylko ciągle się uczę i dni mi mijają bardzo szybko, zanim się obejrze już jest 22.30 i muszę iść spać. Rzadko zdarza mi się nudzić.


Czas leci nie ustanie- nie można się zatrzymać. I przemyśleć wiele spraw, a potem cofnać się i zmienić to co się nie fortunnie przydarzyło.
Niestety ten czas płynie płynie płynie i z mołego dziecka robi się dorosłe. Nie dawno pamiętam, że szłam do komunii, a za 4 lata będę miała 18 lat.


Nie raz jeszcze chciałabym być jeszcze dzieckiem, które nie ma problemów i bawi się w najlepsze. 
Czasami chciałabym uciec, gdzieś daleko *byle najdalej od problemów*
ale niestety trzeba stawić czoła problemom... zapominam, że czas płynie i nie da sie odtworzyć tego czasu co zmarnowaliśmy albo powtórzyć jakiś niezapomnianych momentów. 
Nie raz nie wykorzystywałam czasu, który został dla mnie wybrany..zaczynam się uczuć, żeby ten czas wykorzystać w 100% 
Życie jest piękne lecz krótkie.

Nie raz to życie kończy sie po kilu latach - nie sprawiedliwe
Każdy chce żyć wiecznie i chce być młody, a przede wszystkim zdrowy.
W życiu człowieka nie liczą się pieniądze tylko zdrowie. Nie raz co nie którzy zaomniaja o tym.
Z każdego dnia powinno się korzystać....,bo to może już być ostatni dzień.
Niestety, ale nikt nie wie kiedy nadejdzie na niego czas.

                   
                                                                         ღ  Vivi  ღ

You May Also Like

8 komentarze

  1. Masz rację! Dla wielu ludzi liczą się tylko pieniądze, nikt nie docenia małych rzeczy, które dają najwięcej szczęścia.
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uważam, że nadal jestem dzieckiem.. może nie tym śmiejącym się, beztroskim, bawiącym się.. ale dzieckiem :) i wolę wciąż pozostać przy tej myśli, trzeba cieszyć się tym co jest teraz bo z dnia na dzień bardziej dorastamy i za kilka lat nawet nie będziemy mogli o sobie powiedzieć "dziecko", będziemy wtedy żałować, że w wieku kilkunastu lat nie nazywaliśmy siebie dziećmi
    ładne zdjęcia :)
    zapraszam również do mnie :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i bluza♥
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie koniec więc trzeba wykorzystywać każdą chwilę ;) Pięknie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia *.* **obserwuje** + http://kammma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog, a post mega mi się spodobał !
    http://sunnycaalifornia.blogspot.com zapraszam do siebie ! zachęcam do zaobserwowania i komentowania ♥ może obs za obs ? :3 piszcie w komentarzach u mnie na blogu !! ♥
    jeśli masz konto na yt lub twoja koleżanka zasubskrybujcie ,,AmericanGreenCat" dopiero zaczynam z przyjaciółkami przygodę z YT ! Na blogu zresztą tez nie długo jestem jeszcze.. z góry dziekuję , pozdrawiam was , xoxo Nats. ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze. Jeśli zostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę :)