Outfit Valentine's Day

by - czwartek, lutego 11, 2016

Hej! 

Już niedługo tak ważny dzień dla zakochanych i nawet dla singli. Nie mam drugiej połówki, ale mimo to lubię obchodzić ten dzień. Zawsze wysyłam z koleżankami walentynki. Te walentynki miałam już zaplanowane, ale niestety szkoła pokrzyżowała mi plany i będę spędzać ten dzień nad książkami. 
A dzisiaj przygotowałam dla Was kilka stylizacji na Walentynki. 







Macie jakieś plany na Walentynki? 
Która stylizacja podoba się Wam najbardziej?

P.S. Miłych Walentynek :*
ღViviღ  

You May Also Like

13 komentarze

  1. Świetne połączenia :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    littleblackandwhite96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje Ci walentynek nad książkami i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze wysyłałam sobie walentynki z koleżankami :) Świetny kapelusz z pierwszej stylizacji chyba muszę go poszukać po sklepach ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Zapraszam http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetne, ale najbardziej podoba mi się stylizacja numer 3 Życzę powodzenia w nauce Kochana :* :3 Pozdrawiam i Zapraszam do mnie! Jeżeli masz ochotę to proszę poklikaj w linki nad zdjęciami http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje! Mi najbardziej podoba się ta ostatnia. Co do Walentynek to ja ich nie obchodzę. Spędzę je pewnie z jakąś dobrą książką i laptopem.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej do gustu przypadł 3 outfit :) Ja tobie też życzę miłych Walentynek!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz;)
    Zapraszam do mnie na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 stylizacja podoba mi się najbardziej :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 wygląda super, zupełnie w moim stylu ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są świetne, ale pierwszy najbardziej przypadł mi do gustu.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje. Najbardziej podoba mi się 3, bo jest najbardziej w moim stylu :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie wiem, kiedy to wszystko tak szybko zleciało..

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze. Jeśli zostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę :)