Trip to Cracow

by - poniedziałek, sierpnia 15, 2016

Dwa tygodnie temu wróciłam z wyjazdu do Krakowa. W ciągu 6 dni zwiedziłam sporo ciekawych i zaskakujących miejsc oraz dowiedziałam się wielu rzeczy. Te wakacje uważam za bardzo aktywne.
Czas minął bardzo szybko, nie było chwili, aby odetchnąć czy się nudzić.

Gdy dojechaliśmy na miejsce, rozpakowaliśmy się i od razu ruszyliśmy na pierwsze zwiedzanie miasta, które rozpoczęliśmy od sukiennic i podziemnego miasta.
Drugiego dnia mieliśmy w planach wiele ciekawych miejsc do zobaczenia, ale Wawel pochłonął nasz cały wtorkowy dzień. Tam każde miejsce jest warte zwiedzenia.
Trzeci dzień zaczęliśmy od wyjazdu do Wieliczki. Mieliśmy tam zarezerwowane bilety do kopalni soli i radzę wszystkim, którzy się tam wybierają również zarezerwować bilety wcześniej przez internet, ponieważ oczekiwanie na miejscu jest bardzo długie. Duże wrażenie zrobiła na mnie kopalnia, ale również sama miejscowość jest bardzo urokliwa.
Czwarty dzień natomiast był troszkę mniej aktywny, na początku poszliśmy pod Wieże Mariacką posłuchać hejnału, następnie do katedry na Wawelu, a na koniec zwiedziliśmy Uniwersytet Jagieloński.
Piątego dnia pojechaliśmy do Ojcowskiego Parku Narodowego, tam pokonaliśmy dwugodzinną drogę do groty Łokietka. Następnie wybraliśmy się do przepięknego Zamku w Pieskowej Skale.
Szósty dzień, czyli tego dnia już wracaliśmy do domu. Po drodze wstąpiliśmy do kościoła w Czernej, do źródełka Św. Eliasza oraz na pola golfowe.


















































snap vivi220022

  ღViviღ 

You May Also Like

12 komentarze

  1. Kraków jest świetny i uwielbiam tu mieszkać :D
    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to najpiękniejsze miasto w Polsce! można wiedzieć gdzie kupiłaś ten hocker co masz na szyi? boski jest!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! Byłam kiedyś kilka razy w Krakowie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjazd faktycznie bardzo aktywny, ale Kraków to piękne miasto i każdy powinien je zobaczyć :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Kraków to piękne miasto, miałam okazję raz je odwiedzić i nie żałuję! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, Kraków to fantastyczne miasto! :)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam ostatnio w Krakowie, ale na jeden dzień, więc zwiedziłam tylko Wawel, Wisłę i Zoo. Widzę, że Ty w zoo nie byłaś, więc polecam odwiedzić następnym razem :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne, ciekawe zdjęcia :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Great pictures dear! I follow you #136. Follow me back, please?
    KIsses..

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i widoki :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków według mnie to najładniejsze miejsce w Polsce, tuz po nim jest Gdańsk ;) świetne zdjęcia
    Życzę weny na dalsze posty :*
    zuzik-blog.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam szanse być w Krakowie i bardzo mi się podobało :)
    Piękne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze. Jeśli zostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę :)