Holiday 2017 | Jastrzębia Góra

by - wtorek, sierpnia 01, 2017



Wiele osób wybiera wakacje za granicą, na przykład nad Morzem Śródziemnym. Z autopsji wiem, że warto wybrać się na takie wakacje, poznać nową kulturę i życie innych ludzi na kuli ziemskiej. Ale w takim razie, czy należy zapomnieć o naszym morzu? Bałtyk nie należy do najcieplejszych mórz, ale potrafi zaskakiwać. Co wyjazd nad wodę wraz z rodziną wybieram inną miejscowość znajdującą się nad Bałtykiem. Tym razem padło na Jastrzębią Górę. Pierwszy raz byłam w tej części Polski. Z początku nie byłam zadowolona, ponieważ jest kilka minusów, takich jak fakt, iż nie ma łagodnego zejścia do plaży, tylko czasami schody po 160 stopni, a także to, że nie ma ścieżek rowerowych, z których można by korzystać po słonecznej kąpieli w formie krajoznawczej. Ale mimo wszystko cała miejscowość jest bardzo urokliwa. 30-metrowy klif, który ciągnie się wzdłuż morza nadaje specyficznego klimatu, a przy okazji pozwala turystom obejrzeć wspaniałe zachody słońca. Podczas wypoczynku odwiedziłam także Władysławowo, Hel. A w drodze powrotnej zahaczyliśmy o wieże widokową w Gniewinie, z której podziwiać  można piękne widoki na okolicę i zbiornika górnego Elektrowni Szczytowo- Pompowej Żarnowiec. Zdecydowanie mogę polecić wyjazd do Jastrzębiej Góry, czas spędzony tam nie był czasem straconym i będę wspominać go bardzo dobrze. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a następnie pierwszej części vloga. 


























Odwiedziliście kiedyś to miejsce?
A gdzie wy pojechaliście/jedziecie na wakacje?


SNAP VIVIIBLOG




Buziaki,
Weronike

You May Also Like

20 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post darling!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się zdjęcia zachodu słońca ♥ Ja mieszkam na pomorzu, ale nie byłam nigdy w Jastrzębiej Górze :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) ja w sobotę zaczynam mój upragniony urlop :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  5. W Jastrzębiej Górze bywam dosyć często ponieważ mam tam rodzinę.To wspaniałe miejsce,idealnie uchwyciłaś je na zdjęciach! :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Jastrzębiej Górze kilka lat temu i miło wspominam tamten wypad ;) Mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się pojechać nad morze ♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, jestem oczarowana :)
    Nigdy nie byłam w Jastrzębiej Górze, ale w przyszłości chciałabym to zmienić.

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetna fotorelacja, jeśli chodzi o moje podróże to w tym roku odwiedzę Wrocław
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna aura, nigdy tam nie byłam ale zapewne kiedyś odwiedzę to miejsce dzięki Tobie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, jeszcze nie byłam w Jastrzębiej Gorze ;p
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia z zachodu słońca po prostu zjawiskowe!
    Ja też byłam w tym roku nad morzem i za niedługo wybieram się po raz drugi:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Polskie morze pomimo wielu wad jest piękne i przde
    wszystkim nasze! Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam.
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham polskie morze ale mogłoby być ciut cieplejsze <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo iż np. Grecja, czy Hiszpania mają o wiele lepszy klimat, lepszą plażę itp. To i tak uważam, że Polskie morze nie jest najgorsze i piękne też!

    Obserwuję,
    pozdrawiam.
    Emilia Matyska, serdecznie zapraszam (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak polskie morze. :) Ja wakacje spędzam w domu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! Cudowny widok - morze i zachodzące słońce *.*
    Nigdy nie byłam w tej miejscowości ;P
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze. Jeśli zostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę :)